آیا با اتومبیل کرایه‌ای خود تصادف کرده‌اید و آن را با یک آسیب بر روی برف پاک کن، شیشه جلو، غرشدگی یا خراش بر روی بدنه می‌خواهید تحویل شرکت اجاره خودرو دهید؟ در زمان تحویل، موارد خسارت و یا تغییر وضعیت لیست شده و بررسی می‌شوند سپس محل اقامت خود را به شرکت اعلام می‌کنید و منتظر می‌مانید که شرکت میزان هزینه‌ای که باید پرداخت کنید را برای شما ارزیابی کند، و این معمولا بیشتر از هزینه مورد نیاز برای تعمیر خودرو است. ، برای اطلاع از مهم‌ترین نکات استفاده از خودروی اجاره‌ای با ما در مقاله مربوطه همراه باشید، سپس به ادامه مطلب می‌پردازیم.

حل مشکلات مربوط به خسارت‌های اتومبیل کرایه‌ای

 

چرا برای خسارات کوچک در اتومبیل کرایه‌ای هزینه‌ها بالاتر از انتظار است

با آسیب زدن به یک اتومبیل کرایه‌ای و این که شرکت کرایه‌ای تنها هزینه تعمیر خسارت را از شما دریافت کند خبری خوشحال کننده برای شما خواهد بود. در ابتدا، هزینه‌ای را باید برای تعمیر خسارت وارد شده پرداخت کنید و از آنجا که اتومبیل کرایه‌ای به هنگام ارزیابی خسارت و تعمیر، قابل استفاده نخواهد بود مجبور به پرداخت یک سری هزینه‌ها برای این بازه زمانی خواهید بود. این به این معنی است که آسیب‌های جزئی می‌توانند هزینه‌های بالاتری را برای شما در پی داشته باشند.

در زمان بستن قرارداد در صورت امکان می‌توانید از پوشش بیمه استفاده کنید تا بیمه خسارت‌های خودرو را پرداخت کند ولی هزینه‌های مربوط به مدت زمانی که شرکت اجاره ماشین نمی‌تواند از آن خودرو استفاده کند همچنان باید پرداخت شود و این هزینه‌ها را شرکت بیمه نمی‌پردازد.

 

بیمه تصادفات با قیمتی کمتر نسبت به هزینه‌ای که باید به عنوان خسارت پرداخت کنید

همیشه بیمه در مقابل پرداخت خسارت، هزینه کمتری دارد. در زمان قرارداد می‌توانید با مبلغی کم از پوشش بیمه تصادفات استفاده کنید. البته بیمه بسته به مبلغی که تعهد کرده و تا سقف مشخصی هزینه خسارت را پرداخت می‌کند، در زمان قرارداد بیمه، نسبت به نوع ماشینی که کرایه می‌کنید، خودرو را بیمه کنید. در صورتی که خودروی گران قیمتی اجاره می‌کنید، اگر حق بیمه حداقل را انتخاب کنید، در مواقع نیاز باید هزینه زیادی را خودتان پرداخت کنید.

اگر می‌خواهید از بیشترین مبلغ پرداخت خسارت بیمه استفاده کنید، باید هزینه اولیه بالاتری را پرداخت کنید، ولی در هر صورت این مبلغ بسیار کمتر از مبلغ خسارات احتمالی خواهد بود.

 

در زمان تحویل گرفتن اتومبیل کرایه‌ای تمام موارد را بررسی کنید

هرگونه رنگ رفتگی، خط و خش و یا قطعات و لوازم خراب را در زمان تحویل گرفتن اتومبیل کرایه‌ای چک کنید و گزارش دهید تا در برگه وضعیت خودرو قید شود. تودوزی و عملکرد سیستم تهویه هوا، مولتی مدیا، جی پی اس، تیغه‌های برف پاک‌کن و موارد دیگر را تست کنید و در صورت وجود اشکال به افراد مسئول اطلاع دهید.

حتی می‌توانید از خط و خش بدنه خودرو عکس بگیرید و این عکس را تا پایان مدت اجاره نگه دارید. به هر علتی اگر موردی در برگه تحویل خودرو ذکر نشده باشد، شما باید آن خسارت را جبران کنید. این موضوع اهمیت بازدید اولیه را نشان می‌دهد و می‌تواند از هزینه‌های اضافه تا حد زیادی بکاهد. بیشتر برآورد هزینه‌های خسارت که توسط شرکت سورنا سیر انجام می‌شود بسیار ارزان‌تر از هر شرکت دیگر است، زیرا اینها همه مواردی هستند که شرکت‌های کرایه خودرو به طور معمول با آنها مواجه می‌شوند.


اجاره خودرو - تشریفات سورنا سیر پرداخت ,بیمه ,خودرو ,خسارت ,کرایه‌ای ,شرکت ,اتومبیل کرایه‌ای ,پرداخت کنید ,زمان قرارداد ,باید هزینه ,بیمه تصادفات ,گرفتن اتومبیل کرایه‌ای ,تح? منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آموزش و ترفند های گرافیک Rahe noor نوین هاست ،ارائه دهنده خدمات هاستینگ و سرور دکتر معتبر مجمع هسته های علمی دانشگاه پیام نور رنگ زندگی تنور سنتی